1 Temmuz 2022, Cuma
spot_img

“RESTORASYON sayesinde eczanemizi anahtar teslim aldık”

balkan_eczaneBalkan Eczanesi’ni su bastı; tavandan fotokopi makinasına kadar her şey zarar gördü. Ust katındaki boş dairenin rezervuarının bozulmasıyla, tavanından su almaya başlayan Balkan Eczanesi, RPM Hasar Onarım Hizmetleri tarafından iş akışına engel olmayacak şekilde, hızlıca yenilendi. Kullanılamaz duruma gelen eşyaların tamiratı yapıldı, tamir edilemeyenler ise yenileriyle değiştirildi.

İşyerleri icin kucuk kazalar buyuk onem taşıyor.Olası bir kaza sonucunda iş durması yaşanabilenişyerlerinde, yaşanabilecek olumsuz durumlardahızlı aksiyon almak gerekiyor. Balkan Eczanesi’ndede gectiğimiz gunlerde su baskını yaşandı.İşyerlerinin yaşanan bu olay sonrasında işgoremez duruma geldiğini belirten BalkanEczanesi Teknisyeni Erkan Şen, hemen sigortalıolduklarını hatırladığını ve şirket ile iletişimegectiklerini soyledi. Sigorta şirketininyonlendirmesiyle RPM Hasar Onarım Hizmetleriile tanıştığını belirten Şen, “İki hafta gibi kısa birsurede eczanemizi anahtar teslim aldık desekyanlış olmaz” dedi.RPM’nin vakit kaybetmeden hasar onarımcalışmalarına başladığını soyleyen Şen, yaşadıklarolayı, hasar surecini ve sonrasını SİGORTALI ilepaylaştı. Şen, su baskınının nasıl meydana geldiğiniise şoyle acıkladı: “Eczanemizi, ust kattaki boşdairenin rezervuar sistemlerindeki sorun nedeniylesu basmış. Tavandan sızan su, eczanenin tavanına,duvarlarına, zeminine, bilgisayarlara, klimalara,fotokopi ve faksmakinesine, kameralara, masa veraflara zarar vermiş. Olayı gorur gormez sigortaşirketini aradım. Aynı gun icerisinde RPM HasarOnarım Hizmetleri de eczaneye geldi. Hasarınmeydana geldiği gun, hic zaman kaybedilmedenekspertiz yapıldı ve RPM de hızla restorasyoncalışmalarına başladı. Elektronik eşyalardanmobilyalarakadar hasar goren tum eşyalar tamiredildi, tamir olmayanların yerine yenileri alındı.RPM,onarım sonrasında eczanenin temizliğini deustlendi. Tum masraf ve işleri eksiksiz bitirerek, herşeyi anahtar teslim etti.

 

“İş yapamaz durumdaydık”

Bakırkoy’deki eczanenin hasar surecinintamamlanmasıyla ilgili soyleştiğimiz, BalkanEczanesi Teknisyeni Erkan Şen, ekmek teknelerininsu bakını ile kullanılamaz hale geldiğinigorduklerinde yaşadığı duyguları şoyle ifade etti:

“Bir cumartesi sabahı eczaneyi acmak icingeldiğimizde, her tarafın su icinde kaldığını gorduk.Eczanemizi o şekildegorduğumuz anda yıkıldıkdiyebilirim. İş yapamaz durumdaydık. Eşyalarımızzarar gormuştu ve elektriklerimiz calışmıyordu.Eczaneye girdiğimize, tavandan sular damlıyordu.”Eczaneye, ust katındaki boş dairenin rezervuarsistemlerindeki sorun nedeniyle su bastığınıanlatan Şen, olayın meydana gelişini ise şoyleanlattı: “Ust kattaki boş dairenin rezervuarsistemlerindeki sorun nedeniyle taharetmusluğunda patlama meydana gelmiş. Taharetmusluğunun senede bir değiştirilmesi gerekiyor,değiştirilmediği icin de eskiyen musluk su

akıtmaya başlamış. Banyonun gideri tıkalı olduğuicin de gece boyunca akan su, eczanemizetavandan sızmış. Oyle ki tavandan sızan sular depoyerine kullandığımız aşağı kata kadar inmiş.Allah’tan urunlerimizi yere değil, raflarımızakoyuyoruz. Urunleri raflarımıza koyduğumuz icinsu ilaclarımıza zarar vermemiş.”
“Hasar onarım cabuk bitti, işlerimiz aksamadı”

Su basan eczanenin kullanılamaz halde olduğunu gorur gormez sigorta şirketine haber verdiklerini soyleyen Şen, hem sigorta şirketinden hem de hasar onarım hizmetlerinden yetkililerin olay gunu eczaneye anında geldiğini belirtti. RPM Hasar Onarım Hizmetleri’nden yetkililerin hasar kaydı cıkardığını ve zaman kaybetmeden hafta başında  calışmalarabaşladıklarını dile getiren Şen, “Su baskını nedeniyle, tavanımız, duvarlarımız, bilgisayarlarımız, klimalarımız, fotokopi ve faks makinemiz, kameralarımızın bir kısmı, masa ve raflarımız zarar gormuştu. Eşyalarımız kullanılamaz haldeydi. RPM ekibi, eşyalarımızı bakıma aldı. Bakım sonucu kimi aletlerimiz tamir edildi, tamir edilemeyenler ise yenileriyle değiştirildi. Tavan ışıkları, dolaplarımız, masamız, sehpamız yenilendi. Tavan ve duvarda kabarmalar vardı, kabaran yerler temizlendi, yeniden boyandı. Calışmalar sonrası eczanenin temizliğini de RPM yaptı. Her şeyi anahtar teslim aldık desek yanlış olmaz” diye konuştu.Eczanenin restorasyon işlemlerinin iki haftaicinde tamamlandığını belirten Şen, “Biz en az biraydan once calışmaların bitemeyeceğini tahminediyorduk. Rstorasyon beklediğimizden dahacabuk bitti. Hasar onarımı, hızlıca ve iyi bir şekilde tamamlandı. İşlerimiz aksamadı” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER